En kille som verkligen älskar en tjej behöver inte knäppa upp hennes tröja för att få en bättre syn av hennes hjärta.

sitter hemma nu igen, osminkad med min älskade b&j. håller på med franskan .. att skriva ett kort till någon random person. har ingen aning om vad jag ska skriva... har börjat och har änn så länge bar aberättat om att vi är på antarktis, jag och nina, och sen att det är kallt och mycket snö, solen skiner men med kalla vindar. och att vi igår såg pingviner och en isbjörn. men vet inte vad jag mer ska skriva?? det får inte bli för kompilicerat heller för då blir bara betyget sämmre. ?!

vi halv tolv imorse så väcktes jag av mina underbara föräldrar som stod å vänta på mej utanför porten, jag orkade inte sminka mej och så för trodde att vi bara skulle hem men så blev det ju såklart då inte. vi åkte till farsta, köpte lite behövande saker. sen så drog vi till min halvkusin so fyller år på tisda, åt tårta och firde henne lite. sen så nu är jag hemma igen. å ja e såå stooolt över mej själv jusft nu, tänka sej att jag har klarat en hel dag, i centrum, hos min faster och nu utan smink= ?! :O

Trött, sliten och osminkad chey, så ni slipper se mitt face today ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0