det värsta är att alla utom du vet om det

har precis borstat tänderna och tvättat bort sminket, även plattat håret så så det håller bättre imorgon. ska faktiskt ta och sova nu tror jag, helt slut efter dessa tre dagar me slit utmattning. sov i typ 1 timma extra imorse ändå var jag super trött, orkade inte göra nått idag, gick mest bara runt och kollade men packade även upp 4 (men ganska lätta) pallar och sen så när jag kom hem satte ja mej i soffan och vaknade helt plötsligt av att pappa väcker mej. trodde jag hade försovit mej och sen skulle komma försent till willy´s men så var det inte. har även fått två till sår idag, snart har jag nog ett plåster på varje finger :O
men sov så gott sen så hörs vi imorgon, ska försöka att även kanske lyckas slänga in ett video-inlägg imorgon innan jobbet.

här har ni två "cuteboy things" ;) :love:


pöös pöss ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0