who say´s you´re not beautiful

kolla in min stackars hand , så gåre för dumma blondiner som har en egen kniv... skulle skära bort tejpen som satt på kartongen å såklart så  skär jag mej själv och får då ett sår som säkert är 1 cm djupt :O så nu sitter jag här med typ 3 plåster på handen (känns mycket bättre me tre, 1 är fööör lite) så nu känns det bättre. men annars har det faktiskt vart ganska kul idag, kom dit vi 9 och gick då in å fråga nån om vart patrik var å då så visa hon mej vart han var å sen så fick jag kläder och ett skåp som jag ska ha nu resten av veckan, sen så visa han runt oss i butiken och så fick vi veta en massa viktiga saker och så. sen så gick vi till våra avdelningar där vi skulle va hela dan. (vi? ja, de va en till där oxå men vet inte va han heter?? vet bara att han går på gymnasiet :P ) jag stod å plocka upp varor hela dan och la upp dom på hyllorna och han andra fick typ siytta vi datan och göra saker och även packa upp lite varor. sen så har ja även käkat, vart världens bästa lunch asså ... ett äpple xD men sen så fick ja sluta en timme tidigare, när min handledare hade gått så sa hon som ja va me, "så nu kan du gå hem, smyg dej ut det gör inge" så det är klart att jag gjorde det !! :D sen så fråga ja henne innan ja gick nör ja skulle börja å hon ba ..." hmm .. vet inte, vi säger 9 va? " haha igentligen tror ja att ja typ skulle börja 8 men nu har hon ju sagt 9 så. . men nu börjar det bli en bok här så avslutar här men en liten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0